Klantenservice

Welkom bij NT Mobiel!

NT is dé nummer één groothandel voor al uw smartphone- en tabletaccessoires. Wij streven ernaar niet alleen een leverancier te zijn, maar een partner die met u meedenkt. U kunt ons bereiken via e-mail, telefoon, WhatsApp, of direct via het contactformulier op onze website.

 

Heeft u behoefte aan meer informatie over onze producten en diensten? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het voor u meest geschikte kanaal. Wij staan klaar om u te assisteren bij al uw zakelijke behoeften.

1 Bedrijfsgegevens
1.1 Belangrijke gegevens

OPENINGSTIJDEN

Rotterdam: Innsbruckweg 46, 3047 AH Rotterdam
Maandag t/m Zaterdag 9:30 - 19:00

Beverwijk: Parallelweg 124-38, 1948 NN Beverwijk
Zaterdag en Zondag 9:30 - 19:00

CONTACTGEGEVENS

Telefoonnummer: +31 10 229 8903

WhatsApp: +31 10 229 8903

E-mail: [email protected]

BETAALGEGEVENS

IBAN: NL08 INGB 0103 8325 56

T.n.v.: N.T. mobiel accessoires B.V.

BIC: INGBNL2AXXX

BEDRIJFSGEGEVENS

BTW Nummer: NL851597518B01

KVK Nummer: 55180167

2 Klant worden
2.1 Hoe kan ik mijn bedrijf registreren?

Bij NT Mobiel verkopen wij enkel aan ondernemingen die ingeschreven staan bij Kamer van Koophandel. Daarom kunnen enkel bedrijven met een geldig KVK- en BTW nummer zich registreren op NT-mobiel. Er zijn twee manieren om uw bedrijf te registreren:

 

1. Zelf registreren: U kunt uw bedrijf eenvoudig zelf aanmelden via deze pagina. Na ontvangst van uw aanmelding zullen wij uw gegevens controleren, een proces dat maximaal 1 werkdag in beslag neemt. Zodra deze controle is voltooid en uw account geactiveerd, kunt u direct bestellingen plaatsen en uw account beheren.

 

2. Registratie door ons: Indien u wenst dat wij de registratie voor u verzorgen, kunt u contact met ons opnemen via +31 (0)102298903. Accounts die door ons worden aangemaakt, zijn direct actief.

2.2 Kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Al onze klanten krijgen een eigen klantenpagina waar zij hun gegevens kunnen wijzigen. Voor het wijzigen van uw factuuradres en BTW-nummer dient u contact met ons op te nemen. Let op! Bij een wijziging zullen wij uw gegevens opnieuw controleren. 

3 Bestellen
3.1 Wie kan bestellingen plaatsen op nt-mobiel.nl?

Wij verkopen alleen aan bedrijven met een geldig KVK- en BTW-nummer. Om een bestelling te plaatsen, dient u eerst een account bij ons aan te maken. Voor meer informatie, zie punt 2.1.

3.2 Waar kan ik mijn bestellingen terugvinden?

Op uw klantenpagina kunt u de historie van al uw bestellingen bekijken. U kunt elk van deze bestellingen aanpassen en/of direct opnieuw bestellen.

3.3 Is er een minimale orderwaarde?

Wij hanteren een minimale orderwaarde van €100,- exclusief btw.

3.4 Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden uw bestelling veilig met UPS Standard Shipping.

 

Nederland, België en Duitsland: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, betekent de volgende dag in uw winkel!

 

Frankrijk, Engeland, Polen, Italië, Oostenrijk, en Zwitserland: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, betekent binnen 2 dagen in uw winkel!

 

Rest van Europa: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, betekent binnen 2 - 4 dagen in uw winkel!

4 Verzenden
4.1 Verzending binnen Nederland

In Nederland betaalt u geen verzendkosten.

4.2 Verzenden naar het buitenland

EU-A: België, Duitsland, Frankrijk, en Luxemburg:

Verzendkosten

Bestelwaarde

€10

Tot €150

Gratis

€150 en hoger

 

 

EU-B: Oostenrijk, Denemarken, Italië, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland, en Engeland:

Verzendkosten

Bestelwaarde

€15

Tot €300

Gratis €300 en hoger

 

 

EU-C: Finland, Griekenland, IJsland, Ierland, Noorwegen, en Liechtenstein:

Verzendkosten

Bestelwaarde

€20

Tot €500

Gratis

€500 en hoger

 

4.3 Verzending bijzondere producten

De verzendkosten voor LCD's en toestellen kunnen afwijken van de standaard verzendtarieven. Deze worden per product op de desbetreffende pagina weergegeven.

5 Retourneren
5.1 Wat zijn de termijnen voor het melden, retourneren en terugbetalen?

U heeft een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw product. Binnen deze periode kunt u besluiten het product aan ons te retourneren.

 

Melden: U heeft 14 dagen na aankoop om een product aan te melden voor retour.

Retourneren: Na het succesvol aanmelden van uw retour, heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Terugbetaling: Indien u in aanmerking komt voor een terugbetaling, zullen wij deze binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product verwerken.

5.2 Algemene voorwaarden voor retourneren

Het kan gebeuren dat dingen niet verlopen zoals verwacht. We adviseren u om klachten eerst bij ons kenbaar te maken.

Voor onze Nederlandse klanten: mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Sinds 15 februari 2016 is het ook voor consumenten in de EU mogelijk om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie op http://ec.europa.eu/odr. Dit platform is beschikbaar voor al onze klanten en kan gebruikt worden wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is.

 

Voor het retourneren van producten gelden de volgende voorwaarden:

1. Het product moet via uw account op onze website officieel als retour aangemeld zijn.

2. Het product dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden.

3. Het product mag niet beschadigd zijn.

4. Het product moet binnen een termijn van 14 dagen na aanmelding bij ons terug zijn.

5. Het product moet reeds betaald zijn.

5.3 Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

De verantwoordelijkheid voor de retourkosten hangt af van de reden van retour. Als u besluit een product te retourneren omdat het niet aan uw verwachtingen voldoet of als u per ongeluk het verkeerde product heeft besteld, dan zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening. Mocht er sprake zijn van een fout van onze kant, dan nemen wij uiteraard de retourkosten op ons.