Klantenservice

Waar bent u op zoek naar?
Neem contact op
Verstuur
Still a question?
Onze klantenservice is gesloten
Veelgestelde vragen
  • 1. Klant worden
    • 1.1. Hoe kan ik mijn bedrijf registreren?
      • Registreren kan op twee manieren. Door u of door ons. In het eerste geval kunt u rechtstreeks via deze pagina je bedrijf aanmelden. Zodra wij uw aanmelding hebben ontvangen, wordt uw account geactiveerd. U kunt dan direct bestellingen plaatsen en uw account beheren. U kunt er ook voor kiezen dat wij een account voor u aanmaken. Hiervoor dient u met ons contact op te nemen via +31 (0)102298903. Een account dat door ons is aangemaakt, is meteen ook actief.

    • 1.2. Hoe lang duurt het voordat ik een klant ben van NT Mobiel?
      • Wij zijn verplicht om juiste gegevens van u te ontvangen. Daarom wordt na de aanmelding een korte controle uitgevoerd door ons. Het activeren van uw account duurt maximaal 24 uur.

    • 1.3. Wie kan zich registreren op nt-mobiel.nl?
      • NT Mobiel Accessoires is een groothandel bedrijf en verkoop alleen aan bedrijven die ingeschreven staan bij Kamer van Koophandel. Daarom kunnen alleen bedrijven met een geldig Kvk-en BTW nummer zich registreren op nt-mobiel.nl

    • 1.4. Hoe kan ik mijn (bedrijfs) gegevens wijzigen?
      • Alle klanten van NT Mobiel Accessoires krijgen een eigen klantenpagina, waar zij hun gegevens kunnen wijzigen.

  • 2. Bestellen
    • 2.1. Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?
      • Wij sturen uw bestelling veilig met UPS Standard Shipping. De bezorgtijden zijn als volgt:

        Nederland, België en delen van Duitsland:

        Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is morgen in uw winkel! 

         

        Delen Duitsland, Frankrijk, Engeland, Polen, Italië, Oostenrijk, Zwitserland

        Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is over 2 dagen in uw winkel! 

         

        Rest van Europa

        Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is over 3 - 5 dagen in uw winkel! 

    • 2.2. Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?
      • Ja. Op uw klantenpagina kunt u de historie bekijken van al uw bestellingen. U kunt elke van deze bestellingen aanpassen en/of direct opnieuw bestellen.

    • 2.3. Wie kan bestellingen plaatsen op nt-mobiel.nl?
      • NT Mobiel Accessoires B.V. verkoopt enkel aan bedrijven. Voor het bestellen dient u een account aan te maken bij ons. Dit is een zeer eenvoudig proces. Meld uw bedrijf aan en wij activeren uw account binnen een korte tijd.

  • 3. Betalen
    • 3.1. Wat zijn de prijzen die ik op nt-mobiel.nl zie?
      • Alle weergegeven prijzen op nt-mobiel.nl zijn exclusief BTW. Bij het afrekenen ziet u de 21% BTW in uw winkelwagenoverzicht. Dit geldt alleen voor Nederland. Buiten Nederland rekenen wij geen BTW op uw aankopen.

    • 3.2. Hoe kan ik op nt-mobiel.nl betalen?
      • Veiligheid in betalingsverkeer verdient terecht veel aandacht. Wij vinden het ook belangrijk dat uw betaling in een veilige omgeving plaatsvindt. Bij nt-mobiel.nl kunt u via iDeal, PayPal, MisterCash en Sofortbanking betalen. Dit wordt mogelijk gemaakt door Sisow Payment Innovations.

  • 4. Verzenden
    • 4.1. Wat zijn de verzendkosten bij nt-mobiel.nl?
      • De verzendkosten bij NT Mobiel Accessoires zijn exclusief BTW als volgt opgebouwd:
        Nederland   Kosten
        Bestellen vanaf €50   Gratis
        België, Duitsland en Luxemburg    
        Bestelling tot €350   €10
        Bestelling €350 en hoger   Gratis
        Oostenrijk, Denemarken, Italie, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en England    
        Bestelling tot €500   €15
        Bestelling €500 en hoger   Gratis
        Finland, Griekenland, IJsland, Ierland, Noorwegen, Liechtenstein en de rest    
        Bestelling tot €500   €20
        Bestelling €500 en hoger   Gratis

         

        De verzendkosten voor LCD's kunnen afwijken bij NT Mobiel Accessoires en zijn exclusief BTW als volgt opgebouwd:
        Nederland   Kosten
        Bestelling tot €1000   €5
        Bestelling €1000 en hoger   Gratis
        België, Duitsland en Luxemburg    
        Bestelling tot €1000   €10
        Bestelling €1000 tot €2500   €5
        Bestelling €2500 en hoger   Gratis
        De rest van Europa    
        Bestelling tot €2500   €20
        Bestelling €2500 tot €5500   €15
        Bestelling €5500 tot €7500   €10
        Bestelling €7500 en hoger   Gratis
  • 5. Retourneren
    • 5.1. Algemene voorwaarden retourneren?
      • Het product moet:

        - via uw account op de website als Retour aangemeld worden

        - in de originele verpakking zijn

        - onbeschadigd zijn

        - binnen een termijn van 8 dagen bij ons terug zijn

        - al betaald zijn

         

    • 5.2. Wie betaalt de kosten voor het retourneren?
      • Dat is afhankelijk van de reden waarom iets geretourneerd moet worden. Wanneer u niet tevreden bent over het product of een fout product hebt besteld en deze graag wilt retourneren, dan betaalt u zelf de retourneerkosten. Als wij een fout hebben gemaakt, dan betalen wij logischerwijs de kosten.

    • 5.3. Wanneer kan ik een product retourneren?
      • U heeft 8 dagen bedenktijd. Gedurende deze periode kunt u uw bestelde producten aan ons retourneren. Bij een retourzending komen alle verzendkosten op uw rekening. Daarnaast komt er 5% van het aankoopbedrag als administratiekosten bij.